joi, 5 septembrie 2013

Cea mai mica femeie fata in fata cu cel mai inalt barbat din lume

Moment inedit in platoul unei emisiuni TV, unde au fost pusi fata in fata cel mai mic om din lume si cel mai inalt.

In cadrul unei emisiuni TV au fost pusi fata in fata cel mai inalt om din lume si cel mai scund. Este vorba despre turcul Sultan, care masoara 2,52 metri si de indianca Jyoti Amge, care are inaltimea de 63 de centimetrisi 5 kilograme, dar dimensiunile ei miniaturale nu o impieducă să aibă viata unei fete normale de vârsta ei.   
                                                                                                                                                     Jyoti Amge, cea mai mică femeie din lume, a cucerit România cu zâmbetul ei, in timp ce Sultan, cel mai mare bărbat din lume, a reusit să impresioneze publicul român cu sensibilitatea lui.                                                                                                                                                                     Miercuri, 4-09-2013, in platoul emisiunii “Acces Direct”, cei doi au avut ocazia să se intâlnească din nou si să stea mai mult de vorbă, asta după ce, cu ceva timp in urmă s-au mai intâlnit la un eveniment.

Cei doi au fost pusi fata in fata, iar momentul a fost unul inedit. Nu este pentru prima data cand s-au intalnit, dar fiecare revedere este foarte speciala pentru ei.
"Sultan, tu esti cel mai inalt om, iar eu cea mai mica persoana, cred ca Dumnezeu ne-a facut unul pentru celalalt. Daca ma duc in Turcia, o sa fiu cu cel mai inalt om de pe Planeta si o sa fiu foarte bucuroasa. Imi face placere sa stau alaturi de el",  a marturisit Jyoti.  
                                                             
 ,,Nici eu nu mănânc foarte mult carne, dar putem să gătim asa cum ii place ei. Stiu să gătesc", a spus Sultan, ca o asteapta pe Jyoti in Turcia. ,,Sunt vegetariană, imi place mâncarea chinezească si pizza. Vreau să devin actrita, să joc in filme alături de Salman Khan"a completat fata.             In prezent, Jyoti merge la facultate si isi doreste să ajungă actrită la Bollywood. "Mi-am dat seama că sunt spacială la 7 ani. M-au chemat cei de la televiziune si mi-au spus că voi intra in Cartea Recordurilor.

Rică Răducanu a fost incantat de intalnirea cu Jyoti si a marturisit ca prezenta femeii l-a fermencat. Mai mult, fostul fotbalist spune ca femeia are aceleasi calitate care il caracterizeaza si anume faptul ca zambeste mereu."Ma iubeste. Are acelasi râs ca mine, dar are dintii mai mari. M-am gândit să o iau de nevastă. Am făcut si poze cu ea", a glumit Rică Răducanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu