vineri, 7 septembrie 2012

De la lume adunate

De la Mircea Crişan citire: 
Frizerul il intreaba pe client : 
 - Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
 - Gratis !

 Medicul mi-a recomandat insistent sa incetez chefurile.
 - Care medic ?
 - Cel de deasupra noastra ! 


 Directorul unui internat ii previne pe baieti : 
 - Daca da dracu' si-l prind pe unul din voi in dormitorul fetelor, il amendez cu 10 Euro; 
 a doua oara il ard cu 20 de Euro si a treia oara cu 40 Euro ! 
Din spate, o voce timida : - Dom' director, da' un abonament cat costa ?
 Doua vecine se cearta la gard : 
 - Nenorocito ce esti ! Barbatu-meu iar a dormit la tine in noaptea asta ! 
Cealalta ii raspunde : 
 - Poate la tine doarme ! 
La mine sta treaz !

 - Aveti oua de casa ? intreaba un client vanzatoarea.
 - Nu domnule, numai de gaina. 

 De la o vreme, sotul se intoarce tot mai tarziu acasa, uneori lipsind chiar toata noaptea. 
Intr-o zi insa, sotia ii spune furioasa : 
 - Esti atat de infidel incat ma indoiesc ca ai fi tatal copiilor nostri !

 - Ce mai este nou, Gigi ? 
- Sunt supărat, Vasile. Am aflat că nevasta-mea mă insală.
 - Bine, dar eu te-am intrebat ce mai e nou .....

 Un politist intra intr-un magazin de articole electronice. 
 - Aveti TV color ? intreabă el. 
 - Da, domnule.
 - Atunci dati-mi unul verde !

 La serviciul "Personal" se prezintă un bărbat. 
 - Vă rog să mă angajati, zice el, am 9 copii ! 
 - Bine, bine, i se raspunde, dar ce altceva mai stii să faci ?

 - Sa stii inculpat ca orice marturie mincinoasa se pedepseste cu inchisoarea de pana la 6 luni ! 
 - Da, dar daca spun adevarul, risc 6 ani ! 

 Voi barbatii nici nu stiti ce complicata e viata femeilor !
 Azi pot fi in bratele sotului, iar maine pot ajunge in bratele Domnului!
 - Dar poimane sunteti libera ?

 Maica stareta surprinde intr-o noapte un barbat care incerca sa sara gardul manastirii inapoi in strada. 
 - Ce-ai căutat aici, nenorocitule ? 
 - Am vrut sa fur mâncare, dar m-au prins maicutele. 
 - Când? In seara asta ?
 - Nu, acum patru săptămâni ! 

 O profesoara nouă incearcă să predea lectii de psihologie unor copii: 
-Cine crede ca e prost, să se ridice in picioare! 
Dupa câteva secunde, se ridică in picioare Bulă. 
-Poti să ne spui de ce crezi că esti prost? 
-Nu sunt prost, doamnă, dar imi parea rău să stati in picioare numai dumneavoastră . . .

 Un ziarist se duce la un interviu la un spital de nebuni. 
Doctorul ii explica: - Periodic, le dăm nebunilor câte un test. Care reuseste să il treaca, ii dăm drumul. De exemplu, acum am umplut o cadă cu apă. Lângă cadă avem o lingurită, un pahar si o galeată si le cerem nebunilor să golească apa din cadă. 
Ziaristul spuse: 
 - Foarte simplu, orice om sănătos ar folosi găleata. 
La care doctorul: 
- Gresit, un om normal ar trage dopul de la cadă. 
Ce pat preferati, jos sau sus? 

Un copil african spune: 
Când mă nasc, sunt Negru. 
Când cresc, sunt Negru. 
Când stau la soare sunt Negru. 
Când mi-e frig sunt Negru. 
Când sunt speriat sunt Negru.
 Când sunt bolnav sunt Negru. 
Iar când sunt mort sunt Negru.
 Iar tu tipule Alb 
Când te naşti eşt Alb 
Când creşti eşti Alb 
Când stai la soare eşti Roşu. 
Când îţi este frig eşti Albastru 
 Când eşti speriat, eşti Galben 
Când eşti bolnav , eşti Verde
 Când mori, eşti Cenuşiu
 Şi tu mă numeşti pe mine Colorat??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu